top of page

פטריות וחצילים של רועי- התבשיל!

עודכן: 15 באפר׳ 2020


תבשיל פיטריות וחצילים


אני חייבת לספר לכם את הסיפור של רועי!

רועי הוא אחד המטופלים המצטיינים שלי, שהגיע אליי ועשה את אחד המהפכים היותר גדולים שראיתי בקליניקה שלי!

עזבו את זה שהוא ירד אצלי כבר 53 קילו(!!), ועודנו ממשיך לרדת ולהתחטב, אלא מה שמדהים אצלו, שהחיים שלו קיבלו תפנית של 180 מעלות.

מאדם שהיה יכול לסיים עם סוכרת, יתר לחץ דם, שלל כדורים לכולסטרול, ללחץ דם, לסוכר ועוד תרופות, אורח חיים בינוני, ירוד, עם קשיים פיזיים לתפקד כמו כבדות, התנשפות והזעה מרובה בקיץ, קושי לצעוד ולעמוד על הרגליים לאורך שעות, תבוסתנות מול אוכל, בחירה באין סוף תירוצים למה זה קשה ולמה אי אפשר ואכילה ריגשית הרסנית,

הוא בחר לעשות שינוי ענק בראש.

שנינו לא נשכח את שיחת הטלפון הראשונה בינינו, שחשב להגיע אבל לא ידע אם זה זמן טוב עכשיו, לפני החגים, כי מי יורד בחגים, אז אולי עדיף שנקבע לאחרי החגים. אמרתי לו שדווקא עכשיו, דווקא שזה בוער בו לעשות שינוי ושלא יחכה!

כי תמיד יש משהו!

פעם זה החגים, פעם זה לפני חופשה בחו״ל, עכשיו לא כי הילדים קטנים ואת לא ישנה טוב בלילה ולא מוצאת זמן לבשל אז נחכה שיגדלו קצת, עכשיו לא כי עוד מעט את יוצאת לפנסיה ואז יהיה לך יותר זמן לעשות גם ספורט במקביל לדיאטה,

ובסוף מה? חיים בתחושת החמצה וחרטה שלא ניסינו והתאמצנו להגשים את החלום!

שחיינו ליד החיים שרצינו.

מאז אותה שיחת טלפון הכל היסטוריה, כל התירוצים נשארו מאחור ורועי בחר ללכת איתי עד הסוף, יד ביד, והיום? הוא מרגיש נהדר! הוא נראה נהדר!

לא מפסיק לקבל מחמאות על איך שהוא נראה! לא מפסיקים לשאול אותו מה הוא עשה, איזו דיאטה, איזו שיטה, ובנוסף לכל זה, הוא גם מבשל נהדר!

אז הייתי חייבת להעלות לפחות מתכון אחד שלו, לכבודו ולמען כל מי שרוצה לאכול בריא, לגוון עם הירקות, להוסיף חצילים לארוחה ולא מטוגנים :)

מצרכים:

1 בצל גדול

2 חצילים בינוניים

2 סלסלות פטריות טריות

2 כפות שמן זית

תבלינים: כפית מלח, חצי כפית פלפל, כפית או שתיים של אבקת מרק עוף או פטריות מרכיבים טבעיים בלבד.

אופן ההכנה:

1. קוצצים את הבצל והחצילים לקוביות קטנות ומאדים עם 2 כפות השמן 10 דקות על אש בינונית - אש

מלאה.

2. מוסיפים את הפטריות הקצוצות והתבלינים ומאדים 5 דקות נוספות על אש נמוכה.

מגישים חם או קר.

בתיאבון!

0 תגובות
bottom of page